
Voor Moneyou, een online bank voor spaar- en hypotheekproducten en dochteronderneming van ABN AMRO, ondersteunt Bind sinds april 2017 met de totstandkoming van een co-creatie platform voor klanten en niet klanten. Om (nieuwe) producten zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de klantbehoefte wordt dit najaar Moneyou Create gelanceerd waar deelnemers ideeën kunnen aandragen voor nieuwe producten of verbeteringen van bestaande producten. Deelnemers kunnen er ook op elkaars ideeën stemmen of reageren. Moneyou krijgt zo waardevolle input van de doelgroep die ze bedient. Ook stelt het leden in staat invloed uit te oefenen op de organisatie waar ze klant zijn of misschien zouden willen zijn. Een win-win situatie.
Bind ondersteunt bij de strategische positionering van het platform binnen de organisatie maar ook ten aanzien van andere kanalen en content initiatieven. Ook ondersteunt Bind bij de implementatie van het online platform (Crowded) en het beheer en activatie van de community, het community management. Twee medewerkers van Bind, Gabriella en Ben, zijn dagelijks betrokken om een gezonde en succesvolle ontwikkeling van de community mogelijk te maken.
- Klant: Moneyou
- Taken: Community strategie, community implementatie en community management